NOG 1 WEEK! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Britt Heemskerk - WaarBenJij.nu NOG 1 WEEK! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Britt Heemskerk - WaarBenJij.nu

NOG 1 WEEK!

Blijf op de hoogte en volg Britt

05 Mei 2016 | Nederland, Groningen

Het aftellen is begonnen, over precies 1 week vlieg ik naar Hong Kong! Ik zal daar 3 maanden blijven om stage te lopen in een hotel.

Na veel papierwerk is het visum als het goed is geregeld. Ook de vlucht is geboekt, dus nu kan ik mijn koffer gaan inpakken :) Ik ben bang dat het nog best moeilijk gaat worden om spullen voor 3 maanden in slechts één koffer te proppen, maar het zal wel moeten.

Ik heb een 'Lonely Planet' boekje gekocht en daarmee een lijstje gemaakt met de dingen die ik allemaal wil gaan zien. Onder andere de 'Temple Street Night Market', 'Tian Tan Buddha' en 'Tsim Sha Tsui Promenade' lijken me heel mooi.

Veel mensen zeggen "hou me op de hoogte hoe het gaat", daarom heb ik er voor gekozen om online reisverslagen te plaatsen. En ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het leven in Hong Kong zal zijn, daarom leek het me wel leuk om dit te delen met jullie.

Ik ga proberen om vaak even een update te geven, maar ik heb geen idee hoe druk ik het ga hebben dus alvast sorry als het niet lukt!