NOG 1 WEEK! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Britt Heemskerk - WaarBenJij.nu NOG 1 WEEK! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Britt Heemskerk - WaarBenJij.nu

NOG 1 WEEK!

Blijf op de hoogte en volg Britt

05 Mei 2016 | Nederland, Groningen

Het aftellen is begonnen, over precies 1 week vlieg ik naar Hong Kong! Ik zal daar 3 maanden blijven om stage te lopen in een hotel.

Na veel papierwerk is het visum als het goed is geregeld. Ook de vlucht is geboekt, dus nu kan ik mijn koffer gaan inpakken :) Ik ben bang dat het nog best moeilijk gaat worden om spullen voor 3 maanden in slechts één koffer te proppen, maar het zal wel moeten.

Ik heb een 'Lonely Planet' boekje gekocht en daarmee een lijstje gemaakt met de dingen die ik allemaal wil gaan zien. Onder andere de 'Temple Street Night Market', 'Tian Tan Buddha' en 'Tsim Sha Tsui Promenade' lijken me heel mooi.

Veel mensen zeggen "hou me op de hoogte hoe het gaat", daarom heb ik er voor gekozen om online reisverslagen te plaatsen. En ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het leven in Hong Kong zal zijn, daarom leek het me wel leuk om dit te delen met jullie.

Ik ga proberen om vaak even een update te geven, maar ik heb geen idee hoe druk ik het ga hebben dus alvast sorry als het niet lukt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Hong Kong

Hong Kong

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2016

TERUG IN NL

11 Augustus 2016

SHENZHEN

03 Augustus 2016

TYPHOON IN HONG KONG

13 Juli 2016

BEZOEK UIT NEDERLAND

09 Juni 2016

NIEUWE BUREN
Britt

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 9011

Voorgaande reizen:

12 Mei 2016 - 15 Augustus 2016

Hong Kong

23 Maart 2015 - 01 April 2015

Tokyo, Japan

24 Maart 2015 - 25 Maart 2015

Dubai

02 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Seoul, Zuid-Korea

Landen bezocht: